FAQ Gorzów Wielkopolski
Jaki jest koszt wynajmu samochodu w Gorzowie Wielkopolskim?
PANEK Rent a Car stosuje taki sam cennik dla wszystkich swoich lokalizacji w całej Polsce. Oznacza to, że w każdym biurze obowiązują te same ceny na poszczególne klasy samochodów. Warto jednak skontaktować się z biurem regionalnym w Gorzowie Wielkopolskim, ponieważ często zdarzają się lokalne promocje i można wtedy wypożyczyć samochód na preferencyjnych warunkach. Aktualne ceny wynajmu dostępne są na stronie www.ipanek.pl po wybraniu rodzaju wynajmu (dni, miesiące) i samochodu. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Jakie dokumenty są potrzebne żeby wynająć samochód w Gorzowie Wielkopolskim?
Dokumenty wymagane do podpisania umowy wynajmu są takie same w całej Polsce. Są to: dowód osobisty lub paszport, ważne prawo jazdy i karta płatnicza. Więcej informacji udzieli Biuro Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Jaki samochód można wynająć w Gorzowie Wielkopolskim
Wszystkie aktualnie dostępne pojazdy w Gorzowie Wielkopolskim widoczne są w formularzu rezerwacyjnym po wybraniu opcji wynajmu (dni, miesiące) na stronie www.ipanek.pl. Jeśli na stronie nie widzisz samochodu, który Cię interesuje skontaktuj się z biurem regionalnym w celu sprawdzenia dostępności pojazdu. Szczegółowych informacji na temat konkretnego modelu udzieli również Biuro Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Jakie ubezpieczenie mają samochody PANEK Rent a Car w Gorzowie Wielkopolski?
W Panek Rent a Car klient może wybierać spośród trzech pakietów ubezpieczeniowych: podstawowego, częściowego i pełnego. Od tego jaki pakiet wybierzesz zależeć będzie wysokość pobieranej kaucji. Zapoznaj się z zakresem ochrony w poszczególnych pakietach i wybierz najlepszy wariant dla siebie. Jeśli nie wiesz, który wariant wybrać skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Jaka jest wysokość kaucji podczas wynajmu samochodu w Gorzowie Wielkopolskim?
Wysokość kaucji zależy rodzaj pakietu ubezpieczeniowego wybranego podczas wypełniania formularza rezerwacji. Kwota pobieranej kaucji widoczna jest na dole w części „Wybierz Pakiet Ochronny”, na przykład dla samochodu klasy B AUT z pełną ochroną kaucja wynosi tylko 150 zł. Zapoznaj się z pakietami ubezpieczeniowymi i wybierz optymalny dla siebie wariant. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Jaki jest najkrótszy czas wynajmu samochodu w Gorzowie Wielkopolskim?
Najkrótsza umowa wynajmu w PANEK Rent a Car to 24 h. Jeśli szukasz możliwości wynajmu samochodu na mniej niż 24 godziny sprawdź ofertę PANEK CarSharing, gdzie samochód wypożyczyć można nawet na kilka minut. Oferta dostępna jest na stronie www.panekcs.pl lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Gdzie można odebrać/oddać samochód w Gorzowie Wielkopolskim?
W Gorzowie Wielkopolskim można odebrać i zwrócić samochód na terenie Centrum Handlowego Nova Park oraz w „Meeting Point” przy ulicy Grobla 24. W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Czy mogę oddać samochód na najbliższym lotnisku lub w centrum handlowym w Gorzowie Wielkopolskim?
Tak, po umówieniu zwrotu z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest zwrot samochodu na parkingu specjalnym w Centrum Handlowym Nova Park, w „Meeting Point” mieszczącym się przy ulicy Grobla 24, na terenie Portu Lotniczego Szczecin – Goleniów lub na Lotnisku Poznań – Ławica. Istnieje również możliwość zwrotu samochodu w innym wyznaczonym miejscu po wcześniejszym ustaleniu tego z BOK. W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]
Czy za wynajem samochodu można zapłacić gotówką?
Płatność za wynajem samochodu w PANEK Rent a Car realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem karty płatniczej lub przelewem. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]