ipanek
ipanek

We share mobility to connect people

Nagrody Traveller Review Awards 2021!

PANEK Rent a Car z nagrodami Traveller Review Awards 2021

Nagrody Traveller Review Awards przyznawane przez Booking.com to coroczne wyróżnienie partnerów za ich wyjątkową pracę na rzecz podnoszenia jakości usług w turystyce. Kryterium przyznania nagrody jest średnia ocena zadowolenia klientów z usług danego punktu turystycznego, które tworzone są na podstawie ankiety wypełnianej w aplikacji Booking.com. Traveller Review Awards 2021 to dziewiąta edycja plebiscytu, a wśród nagrodzonych wysoko ocenione zostały punkty PANEK Rent a Car znajdujące się w portach lotniczych na terenie całego kraju.

Aby zostać zdobywcą nagrody Traveller Review Awards 2021, w dniu 1 grudnia 2020 r. należało mieć średnią ocenę na poziomie od 8 do 10, a także co najmniej trzy opinie pozostawione przez podróżujących Booking.com. Końcowy wynik oparty jest na średniej wyciąganej ze wszystkich ocen gości opublikowanych na stronie Booking.com i w aplikacji w okresie od 1 sierpnia 2018 r. do 30 listopada 2020 r.

W najnowszej edycji Traveller Review Awards z punktów PANEK Rent a Car dostępnych na polskich lotniskach międzynarodowych najwyższe noty otrzymały:

· Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach: ocena 9,5

· Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa – Modlin: ocena 9,4

· Port Lotniczy Bydgoszcz: ocena 9,3

Piotr Więcek – Dyrektor Zarządzający PANEK Rent a Car: „Jesteśmy dumni, że klienci Booking.com znów obdarzyli nas zaufaniem i wystawili Punktom PANEK Rent a Car w portach lotniczych wysokie noty. Oczywiste jest, że całym zespołem dokładamy wszelkich starań, żeby osiągnąć ocenę 10 dla wszystkich naszych punktów, dlatego nie spoczniemy na laurach i wciąż będziemy podnosić jakość swoich usług, by ostatecznie ten wynik osiągnąć.”

Wysokie oceny w rankingach Booking.com cieszą tym bardziej, że rok 2020 mocno zachwiał turystyką i branżą lotniczą. Ze względu na ograniczoną ilość lotów porty lotnicze nie pracowały na pełnych obrotach, a procedury związane z zachowaniem dystansu nie pozwoliły na zwyczajowe otwarcie się na klientów. „tym bardziej cieszymy się, że klienci Booking.com docenili nasze starania i profesjonalizm, wybierając samochody w PANEK Rent a Car. Wszystkie nasze samochody przed wydaniem są na bieżąco dezynfekowane i przygotowywane tak, żeby klient czuł się bezpiecznie. Bardzo dbamy o stan techniczny pojazdów i ich ogólny wygląd. To właśnie samochody, oprócz pracowników obsługi klienta, są wizytówką PANEK Rent a Car i właśnie poprzez pozytywne wspomnienia klienci zapamiętują nas i polecają kolejnym” – podkreśla Piotr Więcek.

PANEK Rent a Car to oferta wynajmu samochodów osobowych różnych klas. Obecnie flota liczy około 2000 samochodów. Oddziały i Punkty Obsługi PANEK Rent a Car zlokalizowane są na terenie wszystkich portów lotniczych w Polsce, a także w większości polskich miast, gdzie można odbierać i oddawać wynajęte samochody. Istnieje także możliwość podstawienia i odbioru auta we wskazanym miejscu.