ipanek
The Art of sharing

FAQ Szczecin

 
Jaki jest koszt wynajmu samochodu w Szczecinie?


Koszt wynajmu samochodu w Szczecinie jest taki sam w innych miastach. Ceny wynajmu dostępne są w na stronie www.ipanek.pl po wybraniu rodzaju wynajmu (dni, miesiące) i samochodu. Warto jednak być w kontakcie z biurem regionalnym, ponieważ często pojawiają się lokalne promocje cenowe na poszczególne modele i egzemplarze. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Jakie dokumenty są potrzebne żeby wynająć samochód w Szczecinie?


Do podpisania umowy wynajmu potrzebne są: dowód osobisty lub paszport, ważne prawo jazdy i karta płatnicza. Więcej informacji udzieli zawsze Biuro Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Jaki samochód można wynająć w Szczecinie?


Samochody dostępne w Szczecinie stają się widoczne po wybraniu opcji wynajmu (dni, miesiące) na stronie www.ipanek.pl. Warto również bezpośrednio skontaktować się z biurem regionalnym PANEK Rent a Car, ponieważ flota na bieżąco uzupełniana jest o nowe modele. Szczegółowych informacji na temat konkretnego modelu udzieli również Biuro Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Jakie ubezpieczenie mają samochody Ranek Rent a Car w Szczecinie?


W formularzu na stronie www.ipanek.pl do wyboru są 3 pakiety ubezpieczeniowe: podstawowy, częściowy i pełny. Zapoznaj się z zakresem ochrony w poszczególnych pakietach i wybierz najlepszą opcję dla siebie. Jeśli nie wiesz, który wariant wybrać skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Czy pobierana jest kaucja podczas wynajmu w Szczecinie?


Tak, podczas podpisania umowy wynajmu pobierana jest kaucja. Jej wysokość zależy od rodzaju wybranego pakietu ubezpieczeniowego. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Jaki jest najkrótszy czas wynajmu samochodu w Szczecinie?


Najkrótszy czas wynajmu samochodu w PANEK Rent a Car to 1 doba. Jeśli potrzebujesz samochodu na krócej niż 24 godziny, sprawdź ofertę wynajmu samochodów PANEK CarSharing na www.panekcs.pl lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Gdzie mogę odebrać/oddać samochód w Szczecinie?


Samochód można odebrać i odebrać w punkcie widocznym podczas rezerwacji. Istnieje także możliwość odbioru i oddania w innym miejscu, jednak tylko po wcześniejszym ustaleniu z biurem regionalnym lub Biurem Obsługi Klienta. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Czy mogę oddać samochód na lotnisku lub w centrum handlowym w Szczecinie?


Tak, po umówieniu zwrotu z Biurem Obsługi Klienta możliwe jest oddanie samochodu na parkingu Portu Lotniczego Szczecin Goleniów lub w innym ustalonym wcześniej miejscu. Istnieje też możliwość odbioru samochodu przez pracownika PANEK Rent a Car, po wcześniejszym umówieniu. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Gdzie znajdę biuro PANEK w Szczecinie?


Biuro PANEK Rent a Car znajduje się na terenie Portu Lotniczego Szczecin Goleniów. Pełna lista biur i parkingów specjalnych w całej Polsce dostępna jest na stronie www.panekcs.pl/gdzie-jestesmy w części Parkingi Specjalne. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]


Czy za wynajem samochodu można zapłacić gotówką?


Płatność za wynajem samochodu w PANEK Rent a Car realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem karty płatniczej lub przelewem. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 665 800 000 lub [email protected]