ipanek
ipanek

We share mobility to connect people

Nagroda Rentalcars.com

PANEK Rent a Car z nagrodą Rentalcars.com Customer Favourite Award

Są takie dni, kiedy cały trud włożony w ciężką pracę przestaje mieć znaczenie, a na twarzy pojawia się uśmiech i duma, że nasze poświęcenie i starania o jak najlepszą jakość usług zostały Przez Państwa zauważone. Dziś pozwalamy sobie stanąć z podniesioną głową i wypinamy pierś do orderu, bo właśnie dotarła do nas wiadomość o otrzymaniu nagrody Rentalcars.com Customer Favourite Award for 2020!

PANEK Rent a Car jest całkowicie polską firmą, która od ponad 20 lat świadczy najwyższej jakości usługi wynajmu samochodów. Dysponuje nowoczesną flotą ponad 2000 samochodów, spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa pod względem technologicznym, ale bardzo ważnym aspektem jest także wpływ pojazdów na środowisko, stąd zasada, że samochód w ofercie ma być nie starszy niż 3 lata, musi spełniać normy emisji spalin Euro 6. We flocie PANEK Rent a Car zwiększa się także odsetek aut o napędzie hybrydowym i elektrycznym.

Maciej Ziółkowski – Dyrektor Sieci Wynajmów w PANEK Rent a Car: „Jesteśmy obecni w 34 miejscach na terenie kraju, a biura zlokalizowane są w centrach miast, centrów handlowych i na lotniskach. I to właśnie punkt zlokalizowany na terenie Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność otrzymał najwyższe wyróżnienie Customer Favourite Award za rok 2020, od portalu Renatcars.com, należącego do największego operatora rezerwacji turystycznych – Booking.com. Nagroda przyznawana jest na podstawie opinii klientów zamieszczonych na Rentalcars.com i Booking.com, co dodatkowo podnosi jej rangę. To właśnie najwyższa ocena naszej pracy i docenienie przez klientów daje nam największą satysfakcję i siłę do działania. Chcemy być najlepsi dla Państwa, dla Waszej wygody i bezpieczeństwa. PANEK Rent a Car to flota ponad 2000 nowoczesnych i bezpiecznych samochodów, które przygotowujemy według najwyższych standardów. Jesteśmy dumni, że klienci docenili nas właśnie w niezwykle ciężkim dla branży turystycznej, pandemicznym roku 2020. Oznacza to bowiem, że nasza praca i starania mają sens.”

Nagroda Customer Favourite Award 2020 i złoty laur trafiają dziś do pracowników biura PANEK Rent a Car na lotnisku w Szczecinie-Goleniowie. Uwolniona została jednak sportowa złość w naszych pozostałych biurach. „Cieszymy się, że tegoroczna rywalizacja będzie jeszcze bardziej zaciekła niż zwykle i mamy nadzieję, że docenicie Państwo nasze starania nie tylko w Szczecinie, ale również w biurach w całej Polsce. Czekają tam na Was fantastyczni ludzie, którym nie brakuje motywacji i profesjonalizmu. To oni są beneficjentami tegorocznej nagrody od Rentalcars.com i to oni wszyscy zasłużyli na oklaski. Liczę, że będziemy w stanie pokazać się z najlepszej strony także w 2021 roku, na odbudowującym się po pandemii Covid-19 rynku turystycznym” – dodaje Maciej Ziółkowski.

Booking.com i należący do grupy portal Rentacars.com to największe platformy rezerwacyjne, z których korzystają klienci usług turystycznych na całym świecie. Na podstawie ich opinii analizujemy nasze działania i staramy się być coraz bliżej ideału. Obliczyliśmy, że tylko w 2020 roku klienci PANEK Rent a Car pokonali naszymi samochodami ponad 52 000 000 kilometrów, co pozwoliłoby okrążyć kulę ziemską 1300 razy! W 2021 roku jesteśmy przygotowani na pobicie tego wyniku, wprowadzamy do usługi nowe samochody i z niecierpliwością czekamy na sezon letni. Dziękujemy Państwu za wybór PANEK Rent a Car i zaufanie jakim nas obdarzacie.

 

#RCCustomerFavourite @rentalcarscom